Дөңгелек үстел

«Жалпы білім беретін орта мектептеріндегі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту – тәрбиелеу  үрдісінің ерекшеліктері»

 

2018 жылдың 26 қаңтарында «Қарағанды облыстық психологиялық- медициналық – педагогикалық кеңесі» КММ-де Қарағанды қаласының ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арнайы және инклюзивті білім беруді жүзеге асырытын мектептердің басшылырымен дөңгелек үстел өткізілді. «Жалпы білім беретін орта мектептеріндегі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту – тәрбиелеу  үрдісінің ерекшеліктері» тақырыбы дөңгелек үстелдің 15 қатысушысы үшін өзекті болды. ПМПК басшысы Ержолова Ж.А. және Қарағанды қаласының білім басқармасының бас маманы Ибадуллаева Г.С. ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосудың негізгі аспектілерімен  және облыстық орталықтағы инклюзивті білім берудің даму стратегиясымен таныстырды. «ПОПС-формуласы» әдістемесі бойынша жұмыс жасау барысында дөңгелек үстелдің қатысушылары ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуға арнайы жағдай жасаудың алгоритмін әзірледі. Дөңгелек үстел қатысушылары  кездесудің пайдалылығын атап өтті, мектеп әкімшілігі қиындықтар тудырған кейбір сұрақтардың  жауабын алды. Барлық қатысушылардың қызығушылық танытқандығы бұл іс-шараны динамикалық және нәтижелі өткізуге мүмкіндік берді. Қатысушылар бір ойдан өз пірлерін білдірді, инклюзивті біліктілік  тапшылығын алдын алу үшін осындай іс-шараларды жүйелі турде өткізу керек деп санайды.

 

Круглый стол

«Особенности учебно-воспитательного процесса детей с особыми образовательными потребностями в средних общеобразовательных школах»

 

26.01.2018 года КГУ «Карагандинская областная психолого-медико-педагогическая консультация» провела круглый стол с директорами школ города Караганды,  реализующих специальное и инклюзивное образование детей с особыми образовательными потребностями. Тема «Особенности учебно-воспитательного процесса детей с особыми образовательными потребностями в средних общеобразовательных школах» стала актуальной для пятнадцати участников круглого стола.  Выступления докладчиков руководителя ПМПК Ержоловой Ж.А. и главного специалиста отдела образования города Караганды Ибадуллаевой Г.С. осветили основные аспекты процесса включения детей с особыми образовательными потребностями в общеобразовательный процесс, стратегию развития инклюзивного образования в областном центре.  В процессе работы по методике «ПОПС-формула» участники круглого стола разработали примерный алгоритм создания специальных условий обучения детей с особыми образовательными потребностями. Осуществляя рефлексию, участники круглого стола отметили полезность встречи, так как были разъяснены моменты, вызывающие у администрации школ некоторые затруднения. Заинтересованность всех участников позволила провести мероприятие динамично и продуктивно. Участники  выразили свое единое мнение в том, что подобные мероприятия необходимо проводить систематически, так как позволяют преодолевать дефицит инклюзивной компетентности.